Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Greške turbokompresora na Dizel motorima

1.Curenje ulja sa strane izlaznih gasova
    Mogući uzroci:
    Ulazna i/ili izlazna cijev za ulje začepljena, oštecena ili curi,
    Cirkulacija u/iz kartera začepljena i/ili oštećena,
    Zapečeno ulje ili mulj u centralnom kućištu turbine,
    Greška na motoru; pukotine u klipovima, stublinama ili oštećene karike Pakne i/ili gumice kola kućišta oštećene,
    Oštećeni lageri turbokompresora.
2.Curenje ulja sa strane ulaznih gasova
    Mogući uzroci:
    Prljavština u zračnom sistemu,
    Zacepljenje u sistemu izduvnih gasova/auspuhu,
    Ulazna i/ili izlazna cijev za ulje začepljena, oštecena ili curi,
    Cirkulacija u/iz kartera začepljena i/ili oštecena,
    Zapečeno ulje ili mulj u centralnom kućištu turbine,
    Greška na motoru; pukotine u klipovima, stublinama ili oštećene karike,
    Prljav kompresor ili začepljen interkuler,
    Pakne i/ili gumice kolo kucćišta oštećene,
    Oštećeni lageri turbokompresora.
3.Velika potrošnja ulja
    Mogući uzroci:
    Prljavština u zračnom sistemu,
    Začepljenje u sistemu izduvnih gasova/auspuhu,
    Ulazna i/ili izlazna cijev za ulje začepljena, oštecena ili curi,
    Cirkulacija u/iz kartera začepljena i/ili oštecena,
    Zapeceno ulje ili mulj u centralnom kucištu turbine,
4.Turbina stvara akustične zvukove
    Mogući uzroci:
    Dovodno crijevo zraka oštećeno i/ili iskrivljeno,
    Začepljenje u sistemu izduvnih gasova/auspuhu,
    Prljav kompresor ili začepljen interkuler,
    Oštećeni lageri turbokompresora,
    Šteta na kolu turbine ili kompresora od stranih objekata,
    Curenje uzduvnih gasova između izlaza turbine i auspuha,
    Dihtung nestao ili spao sa ulaza zraka u motor,
    Kućište turbine oštećeno,
    Nedovoljno snadbjevanje ulja u turbokompresor.
5.Izduvni gasovi plave boje
    Mogući uzroci:
    Prljavština u zračnom sistemu,
    Začepljenje u sistemu izduvnih gasova/auspuhu,
    Ulazna i/ili izlazna cijev za ulje začepljena, oštećena ili curi,
    Cirkulacija u/iz kartera začepljena i/ili oštećena,
    Zapečeno ulje ili mulj u centralnom kućištu turbine,
    Greška na motoru; pukotine u klipovima, stublinama ili oštećene karike,
    Prljav kompresor ili začepljen interkuler,
    Pakne i/ili gumice kolo kućišta oštećene,
    Oštećeni lageri turbokompresora.
6.Izduvni gasovi crne boje
    Mogući uzroci:
    Dovodno crijevo zraka oštećeno i/ili iskrivljeno,
    Začepljenje u sistemu iduvnih gasova/auspuhu,
    Sistem ubrizgavanja goriva i/ili injektor neispravan ili nepravilno prilagođen,
    Prljav kompresor ili začepljen interkuler,
    Ventil/kotur za regulisanje izduvnih gasova u turbinu ne otvara (Donja mehanika vakum pumpe),
    Greška na motoru; pukotine u klipovima, stublinama ili oštećene karike,
    Oštećeni lageri turbokompresora,
    Šteta na kolu turbine ili kompresora od stranih objekata,
    Dihtung nestao ili spao sa ulaza zraka u motor,
    Kućište turbine oštećeno,
    Nedovoljno snadbjevanje ulja u turbokompresor,
    *Mehanizam varijabilnog prstena neoperativan ili oštećen.
7.Previsok potisni pritisak
    Mogući uzroci:
    Dovodno crijevo zraka oštećeno i/ili iskrivljeno,
    Sistem ubrizgavanja goriva i/ili injektor neispravan ili nepravilno prilagođen,
    Sastav/spoj crijeva do vakumpumpe, neispravan ili oštećen,
    Ventil/kotur za regulisanje izduvnih gasova u turbinu ne zatvara (Donja mehanika vakum pumpe),
    *Mehanizam varijabilnog prstena neoperativan ili oštećen.
8.Nedovoljan potisni pritisak
    Mogući uzroci:
    Prljavština u zračnom sistemu,
    Dovodno crijevo zraka oštećeno i/ili iskrivljeno,
    Začepljenje u sistemu iduvnih gasova/auspuhu,
    Sistem ubrizgavanja goriva i/ili injektor neispravan ili nepravilno prilagođen,
    Prljav kompresor ili začepljen interkuler,
    Ventil/kotur za regulisanje izduvnih gasova u turbinu ne otvara (Donja mehanika vakum pumpe),
    Greška na motoru; pukotine u klipovima, stublinama ili oštećene karike,
    Sastav/spoj crijeva do vakumpumpe, neispravan ili oštećen,
    Oštećeni lageri turbokompresora,
    Šteta na kolu turbine ili kompresora od stranih objekata,
    Dihtung nestao ili spao sa ulaza zraka u motor,
    Kućište turbine oštećeno,
    Nedovoljno snadbjevanje ulja u turbokompresor,
    *Mehanizam varijabilnog prstena neoperativan ili oštećen.
9.Kompresorsko/turbinsko kolo oštećeno
    Mogući uzroci:
    Prljavština u zračnom sistemu,
    Oštećeni lageri turbokompresora,
    Šteta na kolu turbine ili kompresora od stranih objekata,
    Kućište turbine oštećeno,
    Nedovoljno snadbjevanje ulja u turbokompresor.
*Važi samo za VNT turbokompresore